Fotodagboek van Kenia - Reisverslagen van Margot Pieron - WaarBenJij.nu Fotodagboek van Kenia - Reisverslagen van Margot Pieron - WaarBenJij.nu
Fotodagboek van Kenia

Omdat ik tijdens de reis zelf in Kenia niet de moeite genomen heb om een dagboek bij te houden, heb ik hier alleen een fotodagboek, wat een goede weergave is van de dingen die wij deze 2 weken hebben meegemaakt.

Wat een mooie natuur daar! Meerdere malen had ik het idee dat ik me in de film The lion king bevond. Erg bijzonder hoe mooi de wereld er op een andere plek uit kan zien. Natuurlijk hebben we ook minder fijne dingen gezien. Zoals de armoede waar veel mensen in leven.Jonge kinderen van een jaar of 8 die zo'n 10 km verderop gestuurd worden om lopend zonder schoenen op het hete asfalt 2 jerrycans van 5 liter water te gaan halen. En dat in die hitte! Ook de zelfgemaakte huisjes waren indrukwekkend.

Wij hebben een toffe tijd gehad in Kenia en ik kan iedereen aanraden er eens in zijn leven heen te gaan!

Recente Reisverslagen:

05 Oktober 2014

Vakantie Kenia
Margot

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9367

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 05 September 2014

Fotodagboek van Kenia

20 Januari 2013 - 18 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: