Mijn eerste reis - Reisverslagen van Margot Pieron - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Margot Pieron - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Het is dan nu toch echt bijna zover. 20 januari vertrek ik richting Thailand om daar engelse les te gaan geven aan Thaise kinderen ( Hoe ik dat precies ga aanpakken mag God weten, want ik spreek natuurlijk geen Thais) en vervolgens te gaan backpacken door het hele land.

Omdat de meeste mensen inmiddels wel weten dat ik nogal slecht ben in het contact onderhouden via welke weg dan ook en jullie net zo goed weten als ik, iedereen persoonlijke berichtjes terug sturen me toch niet gaat lukken, ben ik toch maar overstag gegaan om een blog bij te gaan houden. Dus laten we eens kijken wat ik daar van ga bakken.

Jullie horen van me! Xx

Recente Reisverslagen:

15 April 2013

Het zuiden van Thailand

28 Maart 2013

3 afgelopen weken

07 Maart 2013

Afscheid klas, Khorat, Pak Chong en Bangkok

24 Februari 2013

De afgelopen 2 weken

13 Februari 2013

Lieve kindjes en leuke uitstapjes
Margot

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9374

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2014 - 05 September 2014

Fotodagboek van Kenia

20 Januari 2013 - 18 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: